petine.reismee.nl

Zaterdagavond.

Het verblijf in Mole heeft ons nog niet gebracht waar we op gehoopt hadden, de safari van vanmiddag ging niet door vanwege heftige regen. Heel jammer, maar toen konden we aan de slag met de foto's. Een deel daarvan is gelukt, maar de extra plaatjes die we wilden plaatsen zijn er op 1 na, die van de elektriciteit op onze kamer in Wulugu, niet opgekomen i.v.m. de slechte WiFi verbinding. Helaas, misschien proberen we het morgenochtend nog, maar dan begint de safari ook al om 7 uur, dus of dat gaat lukken? Groet.

Lydia

Wat een mooie verhalen weer. Fijn om te lezen dat het beter met jullie gezondheid gaat. Lijkt me ook wel fijn om even met z'n tweetjes te zijn. Wat leuk om de foto's te zien jullie waren wel in dezelfde kleur. Tim had jullie nog een berichtje gestuurd om te bedanken masr weet natuurlijk niet of dit aangekomen is. Ze vonden het pakje erg leuk. Het gaat goed met Eva. Hopelijk hebben jullie vandaag een mooie safari zonder teveel regen.
Liefs van een trotse (schoon) zus.

Rita

Elk verhaal is weer zo bijzonder om te lezen! De foto's zijn goed doorgekomen. Leuk hoor om het dan zo te zien. Wat jammer dat de safari door de regen niet doorgegaan is. Hopelijk wordt het weer wel beter zodat er een herkansing kan plaats vinden.
Als je de verhalen leest dan lijkt het alsof jullie al heel lang weg zijn maar het is pas 1 maand. Er is al zoveel werk gedaan. Hoop wel dat jullie gezondheid goed wel blijft want het linkt me geen pretje daar ziek te zijn.
We kijken uit naar het volgende verslag
Veel liefs van ons