Petine2018.reismee.nl

Nog een paar dagen...

Lieve volgers,

Het is bijna zo ver, nog een paar dagen en dan vertrekken we. De voorbereidingen zijn in volle gang, er staat al een grote volle tas en een bijna helemaal gevulde plunjebaal met kleding, spelletjes en knutselmateriaal voor Zambia klaar. Voor onze eigen koffers liggen al diverse stapels die nog ingepakt moeten worden. Wat heb je toch veel nodig als je zo’n lange tijd weg gaat. Als je alleen al de doosjes pillen, pleisters, verband e.d. Ziet, denk je waar moet ik het allemaal kwijt. Als je dan eenmaal aan het inpakken bent valt het meestal wel mee, maar nu lijkt het nog heel veel. Donderdag om 20.00u vliegen we weg. Via Wenen en Addis Abeba komen we dan vrijdag om 14.30u aan in Lusaka. Daar vermaken we ons tot zondagmiddag, dan worden we om 14.30 op het vliegveld opgehaald om naar Monze gebracht te worden. Dan gaan we naar de plek waar we de komende 5 weken zullen verblijven. We starten daar met een ‘Cultuurweek’, een kennismaking met gewoontes, taal e.d. We zullen dan wat uitstapjes maken en kennis maken met de kookgewoontes in Zambia. Na een week starten we dan in ons project. We zijn, wellicht net als jullie, erg benieuwd hoe het allemaal zal verlopen, maar daarvan houden we jullie graag op de hoogte. Eerst nog een paar dagen om de rest in orde te maken en te genieten van het mooie weer. Ons volgende bericht zal waarschijnlijk vanuit Zambia verzonden worden, tot dan.

Hartelijke groeten, Peter en Ineke.

Ypke Broek

Henk en ik wensen jullie een geode reis en we horen weer van jullie.
Groet

Nell HHW

Spannend weer, zo’n nieuwe trip. Succes met de voorbereidingen en goede reis.

Ellen

Succes met pakken en een heel goede reis!
We zijn nu alweer benieuwd naar al jullie verhalen.

liefs,
Jan en Ellen

Hannie

Heel veel plezier en succes in Zambia.
Ook wij zijn benieuwd naar jullie verhalen.
Goede reis,
Theo en Hannie

Lydia

Wat spannend toch weer allemaal. Nog succes met pakken en we zijn natuurlijk weer heel benieuwd naar jullie ervaringen.
Heel veel plezier en zorg goed voor elkaar.
Liefs en dikke kus van ons

Lief

Margreeth Wijsman-van Es

Ik denk regelmatig aan jullie, voel respect en wens jullie een mooie tijd en veel succes!

Marian

Wat geweldig dat jullie weer op pad gaan. Het is wel heel bijzonder en ik hoop dat alles goed verloopt en probeer de reis te volgen. heb mij in ieder geval aangemeld. goede reis en kom weer gezond en wel terug.

Rudy

Goede reis en mooie tijd. Ik ga jullie reis weer volgen. Succes